Re: "Niewstawanie" kompa

Autor: S.L. (lipsk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:56:10 MET DST

Użytkownik "Cineck" <deleteit-gentry_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy ktos poradzil sobie z nastepujacym problemem? Po na cisnieciu "power
na
> obudowie" :o) komp sie nie wlacza (tj. zapala diody, dyski dostaja
napiecie,
> ale grafika juz sie nie zglasza, nie mowiac juz o POST). Po wylaczeniu i
> wlaczeniu na nowo komp wstaje normalnie. Poza tym wszystko w porzadku
> (zadnych padow, zawiasow itp.)
> Konfiguracja:
>
> Abit BE6II (z HTP 360)
> Cel 700
> 192MB SDRAM PC 133
> [...]

Mam taka sama plyte i ten sam problem (reszta elementow jest inna). Na
grupie juz pisano o tym. Podobno to jest jakas wada w starym biosie.
Sciagnalem nowy, poprawiony, lecz jakos nie moge sie zdecydowac na
flashowanie. Specjalnie mi to nie przeszkadza (ten problem z wlaczaniem), a
jeszcze nie robilem upgrade'u biosu i nie chcialbym cos skopac.

Moze napisza ci co sobie z tym poradzili.

Sylwek