Problem z Geforce2 MX 400

Autor: Tomasz Lisowski (lisowski.tomasz_at_sssa.NOSPAM.com.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 12:41:15 MET DST

Mam kartę Geforce2 MX 400 (MiNt Graphic Card 3D), która dziwnie wyświetla
linie na ekranie. Linie poziome oraz bliskie poziomowi są wyświetlane jakby
"grubsze", czyli o większej intensywności, jasności od linii pionowych lub
podobnie położonych, oraz znaki na ekranie są nieostre, mimo regulacji
zbieżności monitora. Oczywiście aplikacja rysuje te linie tak samo, używając
linii o tej samej grubości.

Po zamianie karty z powrotem na Matroxa G450 lub 3DLabs Permedia2, efekt
znika, czyli nie jest to problem monitora. Zależy mi na lepszej wydajności
aplikacji w OpenGL pod Windows NT i oczywiści nie stać mnie na profesjonalną
kartę specjalizowaną do OpenGL.

Czy macie pomysły, co można zrobić z tym Geforcem, aby obraz był porządny?
Jeżeli nie, to co polecilibyście jako alternatywę, mając na względzie, że
nie interesuje mnie granie, a raczej praca w programach CAD w trójwymiarze
pod OpenGL.

Pozdrawiam
Tomek Lisowski