Re: TV out w Winfast GeForce 2 GTS PRO

Autor: Shm (shmayek_at_motocykle.org)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 12:04:06 MET DST

"Eathan" <eathan_at_irc.pl> wrote in message news:9qja2s$t4q$1_at_news.tpi.pl...
> czy komus udalo sie uruchomic w karcie WinFast GeForce 2 GTS PRO wyjscie
TV
> ja probowalem ale nie udaje mi sie ...

Jesli chodzi Ci o to ze wyjscie TV jest wyszarzone na jakiejstam zakladce to
powiedz
czy podpiales kabel do telewizora?
Bo jesli nie to musisz podpiac, karta sprawdza czy faktycznie TV jest
podpiety, a
jesli nie jest to Ci sie nie uda uruchomic.

Jesli to nie jest to, to Ci niestety nie pomoge.

Shm