Re: CTX 1451 GM ,a 75Hz

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 11:47:43 MET DST

Osobnik "Michal" <michwita_at_kki.net.pl> wytentegował był następujące
paskudztwo:
> Witam!
>
> Czy kto¶ z Was orientuje się ,czy monitor CTX 1451GM może pracować w
> rozdzielczo¶ci 800x600 @75Hz. Wiem ,że to zabytek ,ale może akurat kto¶
> będzie wiedział.
> (sam nie mogę sprawdzić)

Ze wszystkich CTX z serii 1451 z którymi się zetknąłem każdy z nich
pracował w 75Hz bez problemów. Nie wiem, czy wśród nich był akurat
1451GM, ale jeśli ma na zewnątrz wyprowadzoną regulację szerokości
obrazu + położenie w poziomie i pionie, czyli 4 pokrętła (starsze miały
tylko wysokości + położenie - czyli 3 pokrętła), to bez problemów powinien
chodzić 800x600_at_75Hz.

--
Pozdrawiam
Dzibas