Re: CDR PHILIPS 3610 - problem

Autor: Pawel Jankowski (kodachi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 11:34:20 MET DST

adam napisał(a) w wiadomości: <9qjiuv$45s$1_at_news.tpi.pl>...
>witam grupowiczow,
>
>Mam dosc juz, jak na dzisiejsze czasy, archaiczna nagrywarke CDR PHILIPS
>3610 2x/2x/6x.
>Wystpuje z nia dziwny problem; nie nagrywa na wszytskich plytach (wyskakuje
>buffer overrun lub inny bląd),

Mam to samo - i nagrywarke i dziwne bledy.
Sciagnalem sobie upgrade BIOSu ze strony producenta i zmienilem program
nagrywajacy na Nero. Bledy przestaly sie pojawiac a jako bonus moge nagrywac
plyty 700 MB.

Jesli nie chcesz ryzykowac upgrade'u sprobuj nagrywac plyty w trybie
Disk-At-Once. W moim
przypadku bledy najczesciej wyskakiwaly po nagraniu tresci a przed nagraniem
TOC'a. W trybie
Disk-At-Once TOC jest nagrywany na poczatku i bledow nie mialem.

Pozdrawiam
Pawel Jankowski