CD-ROM; BIOS widzi,a WIN nie :(

Autor: #Piotr# (piotr_los_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 11:21:42 MET DST

Witam

Sprzęt:
PIII750MHz na płycie ASUS CUBX-E,
256MB RAM,
GeForce2MX,
HDD IBM40GB,
nagrywarka Yamaha 8424
CD-ROM ASUS 40x
sieciówka 3Com i parę innych nieistotnych rzeczy

Problem:
Od wczoraj Windows98SE nie widzi napędu CD-ROM i nagrywarki
W BIOSie wykrywa napędy bez problemów. Po odpaleniu kompa
z dyskietki startowej win98 też widzi napędy.
W międzyczasie nic nie wymieniałem zmieniałem itp.
Jedyne co mogło mieć wpływ na sprzęt to SiSoft Sandra (wczoraj
zainstalowałem i zrobiłem sobie test)

BTW - mam też problem z HDD
dysk jest ATA100 ale nie instalowałem sterowników
bo potem Windows ładował się ok 5 min. Podobno trzeba ustawić
przerwania - jeśli tak to w jaki sposób?

Pozdrawiam
#Piotr#