Kłopoty z abitem KT7E

Autor: jacek (jaceks_at_laser.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 09:41:17 MET DST

Witam wszystkich!
Mam problemy z komputerem opartym na Abicie KT7E. Mówiąc dokładniej wiesza
się i to niestety bez żadnej określonej logiki.
Zestaw to:
ABIT KT7E
Athlon 900
Geforce2 MX (no name)
SB 128
128 MB RAM
Seagate 30 GB
i CD ROM
jak widać nic nadzwyczajnego.

Na początku sądziłem, że jest to sprawa chłodzenia procesora. Wymiana dwóch
wentylatorów na mocniejsze nić nie zmieniła. Temperatura procesora
pokazywana przez HD monitor to max 53 stopnie. Komputerowi zdarza się
powiesić już przy 46 stopniach.
Pamięć, grafika, dźwięk też były wymieniane i nie pomogło.
Zaczynam obawiać się, że jest to płyta. Dzisiaj przetestuję jeszcze dysk i
wymienię mysz (choć to wydaje mi się mało prawdopodobne).
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem lub ma jakieś pomysły na
lokalizację przyczyny zwisów.

Pozdrowienia
Jacek