plustek ut24 i via kt 133a

Autor: jokey (jokey_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 09:47:27 MET DST

Witam !

        mam pytanko, czy komus udalo sie zainstalowac i zmusic do
dzialania skaner plustek ut24 z kompem wyposazonym w plyte glowna
chipsetem via kt133a ? Bo mam z tym powazny problem, kiedys na Abit
KT7 udalo mi sie to zrobic, ale nie wiem jak :) Dzis na ECSie sobie
nie daje rady :( W serwisie zaproponowali podlaczenie skanera do
koncentratora usb, ze niby ten na plycie jest do D.... co mi wydaje
sie lekko przesadzone ;) Gdyby ktos mial jakies koncepcje czy
doswiadczenia prosze o porade.

Z gory dzieki

--
     Pozdrowionka !