Ankiety

Autor: Maxym (maxym_at_spotlight3d.prv.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 09:10:19 MET DST

Czesc!

Wiem, ze troche NTG ale.... Znacie serwis www.benchmark.pl? Calkiem fajny.
Ostatnio wpadlem na jakas ankiete i okazalo sie, ze nie ma zabezpieczen
przed kilkukrotnym oddawaniem glosow. Chcac byc pozadnym najpierw naklikalem
troche glosow :)) (odwracajac wyniki ankiety o 180 stopni) a potem
napisalem do redakcji. Okazuje sie jednak, ze redakcja ma to w ....i
powiedzieli mi, ze to przez takich jak ja nieuczciwcow ;) te ankiety sa do
.... A ja sie pytam: Czy oni na leb upadli? Ciekawe czy ich artykuly sa
rownie bezstronne....

Tak wiec zapraszam wszystkich do zabawy z ich ankietami i oddawania
glosow!!! Oczywiscie jak najbardziej bezsensownych :))

Maxym

P.S. Pozdrowienia dlawszystkich ktorzy odpisza NTG :))