Hercules Fortissimo II - MAM JUZ DOSC :((((

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 07:43:27 MET DST

Witam!

Niedawno kupilem sobie ta karte dzwiekowa. Bardzo ja
sobie chwalilem doputy dopuki nie zmienilem plyty glownej.
Teraz mam HOT-SHUTTLE AK31 na KT266 i juz
dostaje bialej goraczki :(((

Zainstalowalem system.
Wszystko wykrylo sie pieknie i zainstalowalo. Perfect. Bylem
szczesliwy. Nie zainstalowala sie tylko karta dzwiekowa.
Zamiast "PCI MultiMedia Device Detected" przy instalacji
sterownikow system mi wywala "PCI Card". Po 4 godzinach
pierniczenia sie udalo mi sie ja jakos na chama zainstalowac.
Wtedy jednak wyskoczyl mi blad na sterownikach dzwieku
informujacy o konflikcie z ACPI. Wiec ACPI w biosie
wylaczylem. Pojawilo sie teraz 6 nowych konfliktow na tej
karcie - wszystkie koliduja z PnP Bios i rozchodzi sie o zakes
do pamieci.... Pozmienialem wiec ustawienia w "Magistrala PCI"
i OK. Konflikt z karty zniknal - lecz cos nadal jest nie tak bo
dzwieku w ogole nie ma :( Programy wypisuja, ze "urządzenie
jest zajete" :((((((((((((((

Co robic?
Narazie wlaczylem sobie dzwiek z plyty glownej AC'97, ale
jest on "tak wspanialy", ze zaraz chyba strace uszy :(((

HELP!
Czy jest jakas szansa, ze Herkules mi sie uruchomi na tej

Pozdrawiam
Piotr