Czy ATi radeonVE 64MB TVout jest dwumonitorowa?

Autor: vertigo (vertigo2k_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 07:10:28 MET DST

Co do tej karty mam małe wątpliwości, na wszystkich stronach internetowych
dowiaduję się że karta jest dwumonitorowa (tzn. wercje 32MB, ale o 64MB nic
nigdzie nie wspominają), zaś w kilku sklepach komputerowych zapewniali mnie
że jednak jest ona jednomonitorowa, wczoraj dodatkowo odwiedziłem jeszcze
inny sklep gdzie facet twierdził ze jest ona dwumonitorowa choć na oczy jej
nie widział, ale tak jest w internecie, ratujcie!! Dwumonitorowa karta ATi z
64 MB za 335PLN to kusząca propozycja...