Re: Modem vs Telefon

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 01:39:05 MET DST

On Tue, 16 Oct 2001 18:03:17 +0200, januszek
<januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wrote:

>Na lini analogowej - czyli nie ISDN - nie ma takiej mozliwosci.
>
>januszek
Nie ma takiej mozliwosci???? hehe jest! nie wiem czy w Polsce ale
jest!
O ile w Polsce jest dostepna usluga "call waiting" - nie wiem jak sie
to moze po polsku nazywac, ale chodzi mi o usluge ze gdy rozmawiasz
przez telefon i ktos probuje do ciebie zadzwonic to slyczysz
przerywany dzwiek w sluchawce, to sa na rynku modemy, ktore wykrywaja
taki sygnal i automatycznie rozlaczaja sie aby telefon mogl zadzwonic