Re: Toshiba SD-M1612, DMA problem

Autor: WaMaR (wamar_at_go2.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 00:00:11 MET DST

Dzieki za rade,

Jak tylko bede u niej (200km z mojego miasta) to sprawdze ten sposob
dokladnie. Niestety proba ustawienia tzn. wylaczenia UDMA w biosie sie na
razie nie powiodla. Ale moze dlatego, ze osobiscie tego nie robilem a
jedynie dajac wskazowki przez telefon.

P.S.
Jak dokonam tego osobiscie to dam info.

Pozdrawiam