Re: najcichszy pecet

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 19:55:15 MET DST

Użytkownik <r_budzowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> mam zamiar sprawic sobie nowy komp i teraz chce go kupic pod wzgledem
cichosci
> pracy zestawu. nie musze specjalnie oszczedzac, wiec prosze o podanie
zestawu,
> ktory by pracowal jak najciszej (niewazne czy AMD czy INTEL).

co ma zestaw/procesor do glosnosci ?
pytac trzeba o coolery, dysk i zasilacz, chyba ze bedziesz caly czas
korzystal z cdromu lub dvd to jeszcze naped ;-)
chcesz miec cicho to kup dobra obudowe z cichym zasilaczem np. enlight,
cichy dysk barracuda IV, cooler zalmana (na athlona oczywiscie ;-) )

pzdr.
trzmiel