Re: Jaki kupic tuner TV

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 20:00:17 MET DST

> Chodzi mi oczywiscie o tuner analogowy wewnetrzny (Aver, PixelView, Fly,
> itd).

Polecam nowa serie AverMedia TV Go - wprawdzie dosc drogie (ok. 300 zl), ale
bezapelacyjnie najlepsza jakosc obrazu, max. rozdzielczosc i szybkosc
przechwytywania. Z wlasnego doswiadczenia odradzam PixelView - mam takiego
robala i poki co nie udalo mi sie odpalic poprawnie capturingu na W2k + VIA
+ GeForce2 8-((

pozdr.
CHOOCH