Creative Savage4 3D

Autor: Tomasz (tozga_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 18:48:38 MET DST

Witam!
Mam ogromny problem z odpaleniem tej karty pod Win2000. Tzn. wszystko niby
dziala jak nalezy ale np: dxdiag pokazuje ze przyspieszenie direct3D oraz
obsluga AGP sa niedostepne :-((
Nie wiem czy to ma zwiazek ale IMHO grafika jest koszmarnie wolna :-(((!!!!
Probowalem roznych sterownikow (obecnie pracuje na tych do NT4 bo tylko one
daja sie zainstalowac) i nic....
Czy ktos moze mi pomoc czy tez zostaje mi wybor zmienic karte / przesiasc
sie na inny system (wiem ze na "normalnym Windows chodzi ona jak "burza")
POzdrawiam
TOmasz