Re: AC`97 + Biostar - klopoty...

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 18:23:20 MET DST

heh ja mialem podobny problem z AC'97 na plycie EpoX 8K7A w glosnikach byly
szmery, rzezenia itp nawet jak ruszalem mysza czy pisalem na klawiaturze a
co dopiero przy np. filmach....
 Wkur..lo mnie to i kupilem SB128PCI i dalej te wszystkie szmery ale dzwiek
o niebo lepszy.
Pozniej bylem zmuszony :(( dalej szukac i sie okazalo, ze zasilacz kuca na
5V tzn mialem ponizej 4.5V a winny jest tu Athlon 1.4 GHz (zre tego pradu).
Poniewaz nie wyrywalem sie na kupno nowego zasilacza a mam 300W to
zainstalowalem sobie programik do chlodzenia procka, temperatura spadla mi z
~57stC na 29-33stC, procesor zaczal mnie pobierac pradu i teraz jest OK.

Pozdro Alarmus