Re: Jaki detonator do karty? ehh

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_3miasto.net)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 17:20:35 MET DST

Proximm <proximm_at_interia.pl> wrote:

> heh, widze, ze kolega z tylu :)

czuje się tym zaszczycony że nie jestem na oficjalnym "topie" polegającym na
kupowaniu co 2 miesiące nowego sprzętu, 7 wiatraczkach w kompie, procesorze
>1Ghz jeszcze podkręconym , najnowszym windows i kompletnym niekumaniu o co
właściwie w swoim kompie chodzi.

ale w końcu o to chodziło 99% procent producentów sprzętu i oprogramowania.
klient z wypranym mózgiem to klient idealny