Jaki dysk 40 GB 7200 rpm

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 16:19:54 MET DST

artur <artg_at_polbox.com>

> Zamierzam kupić dysk 40 GB 7200 rpm. Wacham się między Maxtorem,
> Quantum, Seagate Bar. IV oraz IBM ICL35L040. Dzieki za wszelkie
> sugestie oraz opinie. Osobiście kieruję się w stronę Maxtroa.
> Chyba dość udany produkt. IBM-y chyba znowu za bardzo padają.

Mam DTLA i pada dopiero po podkręceniu FSB i ostrym obciążeniu HDD.
Moim zdaniem każdy dysk kiedyś padnie, dlatego warto dublować dane.
W zestawieniu do kosztu całego kompa i wartości danych uważam takie
coś za mało rozrzutne podejście. Przed laty nic nie dublowałem, ale
to już nie te czasy... Padały mi pierwsze Barracudy, padł DTLA (nie
był produkowany na Węgrzech, ani w Rumunii) tak więc raczej o czymś
takim jak niepadowość (bezpadowość) nie warto nawet myśleć. :) MTBF
i inne takowe rewelacje są być może dobre, ale nie w życiu. :)

Lc. :)

Postscriptum: Właśnie padł ten DTLA bez kręcenia FSB...