Re: Plik wymiany - jak duży?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 14:17:10 MET DST

> Mam Windows 2000 Prof, słyszałem że ustawienie stałego pliku wymiany
> usprawnia działanie systemu, pod Windows 98 miało być 2x pamięć RAM.
> Czy ta zasada obowiązuje w Windows 2000?

reguła jest ogólnie głupia - jak masz 512MB RAM pod win98, czy dasz sobie
1GB swap?
ogólnie daje się tyle ile potrzeba - daj sobie 200MB i sprawdź uzycie -
odpal jakąś gierkę, pobaw się paintem, napisz coś w wordzie, sprawdź grupy
dyskusyjne i oglądnij laski na www - w międzyczasie sprawdzaj zużycie swapa.
na koniec weź max wartość i dodaj dla bezpieczeństwa troszkę (wg uznania)

a jeśli wyskoczy ci kiedyś komunikat "za mało pamięci", to znaczy że dałeś
za mało i należy jeszcze zwiększyć o te kilka MB

pytanie powinno trafić na inna grupę, gdyż mimo, ze pało tu słowo RAM, nie
ma ze sprzętem za wiele wspólnego

--
raku