Re: Stary BIOS i duzy HDD - help!!!!!!

Autor: Manuela (manuela_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 13:45:40 MET DST

> Mam problem tego typu, ze mam starego pentiaka I. Zadna rewelacja :) ale
> zalezy mi na podpieciu do niego wiekszego dysku. Bios jest na tyle stary, ze
> nie ma juz do niego upgrade' u. "Stary" ma problem z wykrycie 4GB a co tu
> dopiero mowic o 20GB. Domyslam sie, ze należaloby to jakos obejsc sprzetowo.
> Prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu i mniejwiecej o przyblizone
> koszta.

Jeżeli dysk jest jakoś widoczny tylko ma ograniczoną pojemność, to można
zastosować sterownik do danego dysku (disk manager), który przejmuje obsługę
dostępu do dysku i udostępnia całą pojemność.
Jeżeli komputer wogóle nie wykrywa dysku, to raczej ta metoda nie zadziała.
Proponuję wstawić kontroler PCI z własnym biosem za 181 zł, który można kupić
tu:
http://spin.siedziba.pl