w98 na w2k?

Autor: Gerard Urbanski (gero_at_poczta.mojeauto.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 12:56:52 MET DST

Czy ktos z was moze mi poradzic jak "bezbolesnie zainstalowac winde 98 jako
drugi system, posiadajac juz winde 2000. Problem w tym, ze w momencie
instalacji w 98 nadpisuje boot sektor i jest problem z uruchomieniem wówczas
zainstalowanego wczesniej w2000. Wiem, ze rozwiazaniem jest boot manager,
ale czy ktos z was ma pomysl jak to obejsc?
Z góry dzieki za wszelkie info.
pozdro :)