Re: Licznik telefoniczny

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 12:33:21 MET DST

Użytkownik "Slawomir Marczynski" <slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:9qgq8t$uq5$1_at_zeus.man.szczecin.pl...
> Wracajac do problemu "licznik dla modemu"...
>
> Jakis czas temu byla dyskusja o hardwareowym liczniku
> polaczen modemowych (i zwyklych telefonow tez). Napisalem,
> ze mam takie ustrojstwo, ze dziala i ze w ogole jest ok.
> (Miedzy innymi dlatego, ze jest niezalezne od PC-ta, czyli
> nie musze sie martwic czy np. jak padnie system to licznik
> sie wyzeruje itd. itp.)
>
> Dla nie zorientowanych - takie male pudelko, wpina sie
> w linie telefoniczna, a ono pokazuje na malym LCD ile
> kosztuje rozmowa (na biezaco, na podstawie danych branych
> [...]
Tylko do pracy z tym ustrojstwem jest potrzebna centrala wysylajaca sygnal
15khz - czego niestety TPSA nie wszedzie realizuje.
Osobiscie mam telefon Gigaset3015 z mozliwoscia taryfikacji co z tego skoro
TEPSA nie raczy mi wysylac sygnalu taryfikacyjnego....

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl