Re: HEEEELP, please

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 09:24:31 MET DST

Cześć,

>aby zrobic full recovery powinienes formatowac twardziela i dopiero
>uzyc fabryczne cd gdyz inaczej nie wszystkie pliki zostaja zapisane na
>nowo i niektore wpisy w rejestrze pozostaja bez zmian

Aby zrobić full recovery nic nie musisz formatować...:-)

Po "zabotowaniu" z oryginalnej płytki "Quick Restore" jaką otrzymujesz
wraz z laptopem będziesz miał do wyboru "Format and Restore" w
przypadku kiedy już masz zainstalowany wcześniej system.

"The hard drive will be reformated and restored to its original
factory installed state. All user data and aplications will be
deleted".

Wszelkie partycję rozszerzone oraz dane ulegną utracie, a dysk twardy
powróci do ustawień fabrycznych.

Inaczej sprawa kiedy nie masz zainstalowanego systemu.
Wówczas dostępna jest opcja instalacji systemu zintegrowanego wraz z
płytką. W moim przypadku był to Windows 95 OSR 2. :(

BTW:
Już raz w ten sposób utraciłem wszelkie dane jakie miałem na dysku :((

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753