Re: Przesyłanie dużych plików przez internet

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 09:15:45 MET DST

On Mon, 15 Oct 2001 23:07:54 +0200, "Andrzej Gorny"
<AGorny_at_dns.herbial.pl> wrote:

>Ja bym raczej polecal jakis ftp... jak padnie to mozna wznowic. Jeden
>stawia serwer, 2gi odpala klienta i leci.

Wypadałoby najpierw przeczytac inne odpowiedzi w watku zanim sie cos
napisze... przeciez obaj prawdopodobnie sa schowani w sieciach
lokalnych bez zewnetrznego IP, mozesz mi powiedziec jak jeden z nich
ma postawic u siebie serwer ftp zeby drugi go zobaczyl?

Adam.