Odp: Tasma ATA100 i stara kieszen na HDD...

Autor: Loccutus (tropez_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 07:41:46 MET DST

Ciach jak mówiom...
> Wsadzilem wlasnie do kompa stara kieszen (ATA33), natomiast tasme mam
ATA100
> i jak wiadomo nie pasuje ona do gniazda w kieszeni (przeszkadza jeden
pin).
> Chcialbym go wylutowac (wtedy moglbym bez problemu podlaczyc tasme) jednak
> nie wiem za co jest on odpowiedzialny (i czy wogole jest potrzebny, bo
> slyszalem, ze nie).
> Co o tym sadzicie - nie bedzie po takiej "operacji" zadnych problemow?

Jeżeli mówimy o środkowym w dolnym rzędzie (nie pamiętam teraz numeru) to
Nie będzie - śmiało wywalaj. Ja bym tam sie nawet nie bawił w lutowanie
tylko po prostu cienkie szczypce i - ciach.

Tylko pamiętaj że jeżeli do kieszeni włożysz dysk ATA-100, albo 66 to i tak
będzie pracował w trybie 33 (między twoją taśmą ATA-100 a dyskiem ciągle
jest ten kawałek starej taśmy -33 w kieszeni!)