Re: MFM kontroler.

Autor: Oskar Wielgosz (oskar_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 02:14:01 MET DST

Michal. <mike999_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w artykule
<9qepkm$cd2$1_at_news.tpi.pl>...
> Witam.

> Płyta jest na BX z PII 400, probowalem odpalic te kontorlery na P 100 na
> płycie GMB i tez nie dziala, natomiast na 386 chodzi pieknie, tak samo na
> 486,
GMB - Czy to jest płyta firmy Gemlight? Jeœli tak, to jest to dokładnie to
samo, co DTK i Vextrec.

Przychodzš mi do głowy tylko takie pomysły, jak maksymalne spowolnienie
taktowania magistrali ISA, pamięci, wyłšczenie trybu blokowego oraz
'prefetch' dla dysku, ustawienie PIO mode 0 i inne podobne.

Oskar