Re: Jaki system...

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 00:44:43 MET DST

> Jesli beda OK to i gierki chodza. Jednak co do konfiguracji zgodzilbym
> sie z raku. Jesli nie masz malego dysku to 2 systemy Win200 i... hmm...
> tu sie nie bede upierac czy ME czy 98 IMHO duzej roznicy nie ma. Wtedy

ja pisałem na podstawie autopsji
mam tylko 192MB RAM, a win2k na dzieńdoberek zżera mi koło 95MB (troche tego
śmiecia się poinstalowało)
do pracy/internetu chodzi super stabilnie - mam wszystko co potrzebuję,
jednak do gier trochę mało mam pamięci

więc jak chcę sobie pograć (ostanio niestety nie mam na to czasu) odpalam
win98, gdzie jest tylko directX, stery do dźwięku/grafiki i systemchodzi jak
burza

czemu nie winME? bo nie udało mi się go utrzymac dłużej niż tydzień bez
zwisu, zajmuje 500-600MB (win98 tylko 200MB) - szkoda miejsca

--
raku