szybkosc internetu

Autor: atw (atw2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 22:41:22 MET DST

Od kilku dni dzieje sie u mnie dziwna rzecz . Strony www ,ktore przegladam
ida jak przeciag , zarowno zachodnie jak i polskie ,ale jezeli mam pociagnac
poczte to jest po porstu maskara ,nic nie idzie a jak idzie to bardzo wolno
, audiogalaxy rowniez stoi , ciagnie dopiero po 23 . Generalnie wszystko co
jest zwiazane z serwerami, ftp`ami ciagnie sie wolno ,a jak wspomnialem
stronki ida jak burza . Co to moze byc??