Re: Dysk pada - rzezi, brzeczy, stuka, gina dane - co sie z nim dzieje, czy da sie go reanimowac?

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector_cyberspace.org)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 22:01:14 MET DST

>Wszystko zalezy, czy masz gwarancje (a powinienes miec jeszcze gwaracje
>producenta) to nies do serwisu. Wczesniej faktycznie zgraj co sie da, bo

Dysk kupiony we wrzesniu 1997 - chyba zaden producent nie udzielal dluzszej niz
5 letnia gwarancji? A nawet gdyby - to przeciez nasze serwisy nie uznalyby
takiej - dla nich sie liczy tylko gwarancja sklepu AFAIK, nieprawdaz?

>rozkrecajac stracisz gwarancje. Sadzac po objawach zaproponuja ci
>wymiane na nowy - radze sie zgodzic.

Jasne, ze bym sie zgodzil, tylko kto mi cos takiego zaproponuje - sa tu chetni
z serwisu? :)

ak