Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector_cyberspace.org)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 22:01:14 MET DST
>Wszystko zalezy, czy masz gwarancje (a powinienes miec jeszcze gwaracje
>producenta) to nies do serwisu. Wczesniej faktycznie zgraj co sie da, bo
Dysk kupiony we wrzesniu 1997 - chyba zaden producent nie udzielal dluzszej niz
5 letnia gwarancji? A nawet gdyby - to przeciez nasze serwisy nie uznalyby
takiej - dla nich sie liczy tylko gwarancja sklepu AFAIK, nieprawdaz?
>rozkrecajac stracisz gwarancje. Sadzac po objawach zaproponuja ci
>wymiane na nowy - radze sie zgodzic.
Jasne, ze bym sie zgodzil, tylko kto mi cos takiego zaproponuje - sa tu chetni
z serwisu? :)
ak
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:07:31 MET DST