Re: Cicha obudowa?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 20:59:25 MET DST

> świetny zakup, sam mam ten model i goraco polecam

No tak, ale dzisiaj bylem ja ogladac w sklepie i jest ciut innego koloru
(jasno niebieska, blekitna) niz na stronie modecoma (ciemny granat - taki
bym wolal). Gosc mowil, ze sa tylko w takich kolorach. A ty w jakim masz ?
Chyba jednak ja wezme bez wzgledu na kolor bo ma cichy zasilacz, wejscia
sluchawkowe i USB z przodu, dodatkowy wiatrak, co ma spore znaczenie przy
Athlonie 1.4, ktorego zamierzm kupic no i po prostu estetycznie wyglada.
Musze tylko jeszcze sie przejsc do sklepu z plyta jak juz ja kupie (ECS
K7S5A) zeby sprawdzic czy mi ona tam bez problemow wejdzie razem z trzema
napedami bo podobno najnizszym, trzecim napedem musi byc kieszen na dysk z
wycieta dziura na kondensator od plyty :)
ABS