Poszła elektronika na twardzielu...-pilne

Autor: Grzegorz Korbik (gpjk_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 19:57:53 MET DST

Witam!
Był sobie dysk WD Caviar 23200, chodził, chodził, aż pewnego dnia przestał.
W serwisie stwierdzili uszkodzoną elektronikę. Miałem tam ważne (dla mnie
b.ważne) dane. Nigdzie nie mogę znaleźć dysku tego samego typu, aby wymienić
elektronikę, ale kumpel ma dysk o numerze 33200. W/g producenta mają te same
parametry (kto chce może zobaczyć na
http://www.westerndigital.com/service/FAQ/dtr.html). W związku z powyższym
pytanie: czy bezpieczne jest (dla tego drugiego dysku) wymiana elektroniki,
chociażby do przegrania danych. Nie chcę kumplowi namieszać i jemu też
rozwalić dysku. Jaka jest kolejność wymiany elektroniki?
Pozdrawiam
Greg