dramat z kompem :((((

Autor: kowal (alchemikuskowalus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 19:11:18 MET DST

drodzy grupowicze!

ostatnimi czasy moj komp szaleje a ja szukajac przyczyny stracilem juz
wszelkie nadzieje
otoz - komp zwiesza sie regularnie przy odtwarzaniu mp3 jak i audio z cd-ka
nastepnie - grajac w gierke potrafi mi zwiesic sie i nie reagowac na nic
poza resetem
dokonalem sprawdzenia systemu programami z pakietu norton utylities 2000 i
nic :((((
hardwarowe problemy - tez nic nie wykazal
przeinstalowalem windowsa [ win98] i nic nie pomoglo
co dziwne wczesniej chodzil na tym samym sprzecie i systemie i nie bylo
takich klockow :((

plyta lx oparta na chipsecie intel440 , 98 mb ramu , riva 128zx , cd lg32x,
dysk 3,2 gb segate .......
karta sieciowa genius ..........

prosze o pomoc w rozstrzygmnieciu co moze stac za takim zachowaniem kompa

pozdr