Re: kontroler ATA?

Autor: Stanislaw Kepinski (szydas_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:42:47 MET DST

Heja!

Piotrek wrote:

> Dzięki za odpowiedź...
> Właśnie to jest ATA33, nie wiedziałem czy to nie powoduje znacznego
> ograniczenia transferu, który mi jest potrzebny np. przy zgrywaniu obrazu z
> karty TV. Jednak o ile się zorientowałem to cena kontrolerów jest tak
> wysoka, że chyba zostanę przy tym co mam...

Bzdura. Kontroler Zoltrixa Ultra ATA 100 kosztuje w granicach 110 zl.
Mam taki i bardzo dobrze sie sprawuje (tyle ze nie zgrywam obrazu, tylko
dzwiek). No, moze za wyjatkiem problemu, na ktory jeszcze nikt nie
znalazl odpowiedzi....(kilkanascie postow temu), ale jesli nie uzywasz
W2K to nie jest on istotny.

> Pozdrawiam
> Piotrek
pozdr