Re: Karta na ISA i p³yty na VIA KT133

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 16:38:01 MET DST

"znienacka" <znienacka_at_go2.pl> wrote in message
> P³yta albo nie wstaje
> wcale z t± kart± albo wstaje i pisze ¿e trzeba sflashowaæ BIOSa. Co trzeba
> zrobiæ ¿eby ta karta chodzi³a na nowych p³ytach?
> Sorki, je¶li co¶ namiesza³em bo nie jestem ekspertem w sprzêcie, tylko
> przekazujê pytanie kolegi.
> Czy ten adres jest jaki¶ zarezerwowany? Albo mo¿e co¶ tam ta karta jeszcze
> powinna robiæ?

Zanim wlozysz karte, sprobuj w biosie wlaczyc memory hole 15-16M czy cos w
tym stylu. Jak wtedy odpali to bedzie git. Ale pomysl biore z kosmosu. Tak
sobie tylko teoretyzuje.

O, wlasnie cos znalazlem w instrukcji od mojego A7V (zeby bylo zabawniej ona
nie ma ISA :). Opcja to Reserved MEM Block BASE. Rezerwuje bloki w pamieci
pomiedzy adresem c800 i dfff (czyli de00 tam pasuje). Cytat: "If you have
syuch a device and you are not using an ICU to specify its address range,
select a base adddress from the six available options." Najwyszszy jest
DC00, ale mozna zarezerwowac do 64kB.

Raf