Użytkownicy płyty Abit be6-II POMOCY!

Autor: Digital Cat (adrian.ad_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:05:09 MET DST

Mam płytę Abit be6-II. Jeśli wy też:
Pomóżcie- potrzebuję sterowników kontrolera DMA HPT 370 dla Windows 9x do
tej płyty. Miałem to na dodanej do płyty dys.3,5, którą wcięło gdy komp był
kiedyś w serwisie: jeśli ktoś ma jeszcze te stery albo zna adres sieciowy
gdzie można je znaleźć -POMOCY!Prześlijcie mi je- nie zajmują dużo.
Zaznaczam, że nie chodzi mi o Update Biosu, ten znalazłem w wielu miejscach
sieci: a o sterownik który instaluje się w :System/Menedżer
urządzeń/Kontrolery SCSI - tej cholery nie ma nigdzie, wszędzie są tylko HPT
366 albo HPT370 RAID! Błagam o pomoc- bez tego cały system chodzi tak
niestabilnie że głowa boli.
Z góry dzięki.