Re: Karta na ISA i p³yty na VIA KT133

Autor: Greg Szymsiak (greg_sz_at_dsuper.net)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 17:51:48 MET DST

Na producentow plyty lepiej nie liczyc.
Czy wiesz jak sie projektuje plyty glowne ?
To robia rozne czasem calkiem male firmy w Stanach na zamowienie producenta w
Azji.
potem producent bierze dokumentacje i tlucze produkt w wielkich ilosciach.
Sperzedaje to za 1/3 lub 1/4 ceny hurtowej w Europie lub Stanach i nic ich nie
obchodzi.
Jak sie sprowadza Motherboard z taiwanu czy gdzies tam to musisz kupic powiedzmy
500 szt.
Po jakies z 20$ ale jak z tego do 10% sa trupki to nie mozesz nawet reklamowac,

Tak wiec jest to masowy produkt dzial to dobrze nie dzial to do smieci i czesc.

Mysle ze problem moze byc z Plug-and-Play. No i moze ten adres jest konflikcie z
czyms.
Normalnie na P&P rada jest wkladac to co jest niekonfigurowalne na poczatku. To
pozniej te urzadzenia co moga sie zrekonfigurowac dostosuja sie i wezma sobie
adresy i przerwania, ktorych nik t nie uzywa.