Re: Temperatura Athlona?

Autor: Maciej'a (macieja_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 15:25:19 MET DST

> Probowalem obnizyc zasilanie. Ale mimo przestawienia DIP z Auto na 1.75,
> Vcore nadal
> wynosi 1.8 ! (Soltek 75DRV/-X)
te 0.05 V jest opisane na stronei Solteka, (
http://www.soltek.de/English/home/01.htm) tez mnie to zastanawialo, podobnie
jak 90Mhz na szynie AGP wykazywane przez Sandre

> 70 (moze 73) stopni to najwyzsza wartosc jaka moge ustawic zeby zadzialal
> "auto shutdown"
> zabezpieczajacy przed przepaleniem. Jesli przedzial miedzy 60 a 70 stopni
> jest normalny
> dla Athlona to nieciekawie - albo praca bez zabezpieczenia albo ryzyko ze
> wylaczy mi
> sie w polowie pracy....

na kupionym na szybkiego Titan Majesty V (orbopodobny), moj Athlon 1GHz
dostawal 68 na starcie , a 75 po 10 min pracy z windoza, szlag mnie trafial,
bo balem sie ze ugotuje swiozo zakupiony procek, poczytalem o coolerach i
pobieglem po coolermastera .......... no iproc ma teraz 35 na starcie , po
4h w Quake 3 temp podrosla do 43 :))))))

--
Posdrafki
Maciej'a