Re: Jaki dysk 40 GB 7200 rpm

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 13:23:36 MET DST

Użytkownik "artur" <artg_at_polbox.com> napisał w wiadomoœci
> Zamierzam kupić dysk 40 GB 7200 rpm. Wacham się między Maxtorem, Quantum,
> Seagate Bar. IV oraz IBM ICL35L040. Dzieki za wszelkie sugestie oraz
> opinie.
> Osobiście kieruję się w stronę Maxtroa. Chyba dość udany produkt. IBM-y
> chyba znowu za bardzo padają.

Ja mam właœnie takiego IBM-a (fakt, że dopiero 2 miechy), ale chodzi
mi perfekt, bez zarzutu. Szybko i cicho.
A to co słyszałeœ o padaniu IBM, to nie do końca tak jest.
Owszem była taka seria IBM, z której mniej więcej 90% padało,
(były produkowane w Rumunii i na Węgrzech), ale teraz już tych problemów
nie ma. Jak chceszbyć berdziej pewien niezawodnoœci, to kup
wyprodukowanego w Malezji (taki jak mój).

--
Pozdrawiam
Dzibas