drukarki HP

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 13:03:11 MET DST

czy w tych drukarkach np HP 840C jest atrament ?
Kupiłem jakiś czas temu (no ok 2 lat) HP 880C za 1100 i to jeszcze na
giełdzie, taniej niż w sklepie
i od początku nie jestem zadowolony . Musiałem druknąć screenshot okienka
dialogowego (szary kolor jak wiadomo)
druknął mi w takim za..ym różu. Nic potem specjalnego nie drukowałem i widze
że zielony nie działa, na wykresach trochę
grube te linie. Wiem że to też sprawa papieru - na razie na użyłem zwykłego
I teraz jak miałbym kupić atrament juz chyba wolałbym kupić np tego 840 -
chyba coś ok 400 zł, a dwa razy większe
rozdzielczości

Arek