Re: SB 5.1 + DTT2200

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 12:18:34 MET DST

On Mon, 15 Oct 2001 08:54:56 +0200, "Albercik" <leno_at_klub.chip.pl>
wrote:

>Mam sobie taki zestawik - wszystko działa ok (Win'2000), w testach wszystko
>słychać poprawnie (wszystkie kanały działają), jednak podczas oglądania
>filmów (WinDVD 3.0) głośnik centralny jest dużo cichszy od pozostałych.
>Wkurza mnie to - bo przecież (głównie) z niego idą dialogi. Jak podkręcę
>wszystko to pobudzę sąsiadów. W mikserze centralny jest ustawoiony na maxa,
>podłączony bez przelotek - czyli nie powinno być spadku.
>Co tam można jeszcze pogrzebać i poprzestawiać, żeby było ok?
U mnie w WinDVD 3 centralny nie grał w ogóle, a może właśnie grał b.
cicho, aż tak nie sprawdziałem (też Live! 5.1 i DTT2200), aż
przypadkiem przestawiłem na wyjście cyfrowe zamiast 5.1 (w WinDVD, nie
w mixerze). Wygląda na to, że WinDVD ma błąd i źle odczytuje
ustawienie radio-seta od konfiguracji głośników.
Daj znać czy pomogło.

Adam.