Jak połączyć się w sieć na odległość?

Autor: Grupy dyskusyjne (neoson_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 11:58:13 MET DST

Mam następujący problem. Chcaiłbym się połączyć w sieć komputerową na
odległość tzn. gdzieś do 300m. Wpadłem na pomysł żeby połączyć się za pomocą
fal radiowych, tylko że nie wiem jak zrobić takie użądzeni. Wiem że można
kupić takie urządzenie ale mnie chodzi o jak najmniejszy koszt tego.

Jeżeli ktoś wie lub jest już tak połączony to bardzo bym prosił o instrukcje
oraz schematy do urządzenia .