Re: Karta na ISA i p³yty na VIA KT133

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 11:34:38 MET DST

Witaj !
U¿ytkownik "znienacka" <znienacka_at_go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam.
> Kolega zrobi³ swego czasu kartê na ISA , która obs³uguje tablicê graficzn±
> LEDów. Ma ona przestrzeñ adresow± kilkana¶cie bajtów (chyba 16) pod
adresem
> de000 - jest to kilka rejestrów steruj±cych, rejestr wybrania adresu
pixela
> i rejestr danych (jasno¶æ). ¯adnych przerwañ, ¿adnych DMA, tylko
przestrzeñ
> adresowa. Wszystko ³adnie chodzi na starych p³ytach (BX, VIA na MVP3 -
taka
> [...]

Problem to VIA. Na ich chipsetach karty ISA w wiêkszo¶ci nie chodz±, dotyczy
to nowszych modeli tych chipsetów. Nic na to nie poradzisz.... ewentualnie
wyminiæ p³yte na jakiego¶ intela BX etc.... powinno dzia³ac.
Ja swego czasu mia³em ju¿ problemy z niektórymi kartami ISA na p³ycie MVP3,
od tego czasu zrobi³em pa,pa p³ytom opartym na VIA.
Mariusz