HEEEELP, please

Autor: pmacech_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 15 Oct 2001 - 04:47:22 MET DST

Szanowni Grupowicze !
Przepraszam za krzyk, ale mam po temu wazne powody.
Bardzo prosze o pomoc !
Moj problem jest nastepujacy:
- kilka tyg temu kupilem laptopa, Compaq Presario 1200
- niedawno zlapalem "I-Worm Nimda"
- Norton Antivirus 2001 nie mogl sobie z nim poradzic
- poniewaz posiadam firmowy CD, postanowilem zastosowac metode "brutalna",
czyli wybralem opcje "Factory Recovery". Powinno to zakonczyc sie (zgodnie z
opisem) powrotem do stanu fabrycznego.
- niestety, oprocz tego, iz pojawia sie komunikat "prosze usunac wszystkie CD i
dyskietki, system zostanie zrebootowany" oraz pozniej "Nie znaleziono systemu
operacyjnego" nie ma zadnego odzewu
Nie wiem, co mam zrobic - komputer jest mi potrzebny i to bardzo, no i troche
tez za niego zaplacilem.
Czy mam wystartowac z jakies np. Win98 dyskietki systemowej, sformatowac, to co
jest i instalowac od nowa ?
Pomozcie, prosze.
Z wyrazami szacunku:
Piotr Macech