Re: Epson stylus color 440

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 02:06:53 MET DST

> A tak z ciekawości na ile stron wystarczają ci pojemniki?

Nie wiem na ile, ale ubywa doslownie na oczach! Wystarczy puscic 10 stron i
pokazuje mniej tuszu!
Co ciekawe - dopiero teraz zdalem sobie sprawe z tego, jak kiepska jest ta
drukara pod wzgledem oszczednosci w druku: pownego dnia przestala mi
drukowac niebieski kolor (najszybciej sie zucyl, bo firmowki drukowalem na
niebiesko), wiec kupilem nowy tusz, jednak we wlasciwosciach ciagle
pokazywal, ze tego niebieskiego jeszcze sporo jest (ok. 1/4 pojemnika). Wiec
wymienic normalnie pojemnika sie nie da - poprostu pojemniki nie zatzymuja
sie posrodku. Wiec naciskam przycisk, przytrzymuje, i jak pojemnik jest na
srodku - wylaczam drukare z gniazdka - wymieniam tusz - i dalej pokazuje, ze
mam po ok. 1/4 tuszu kazdego koloru! Po kilku stronach to sie "niby zuzylo"
i przestalo mi drukowac - pisze brak tuszu! I co tu robic: wyjmowac nie
mozna i t.d.? Musialem jednak wyjac kolorowy pojemnik na chwile i wlozyc go
z powrotem. Dopiero wtedy pokazalo, ze mam caly pojemnik! Takie to jest
glupie!