Re: laptop i gniazdo sam.

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 01:40:59 MET DST

On Sun, 14 Oct 2001 16:08:55 +0200, "Gajo" <gajo_at_go2.pl> wrote:

>mam pytanie w jaki sposob mam podlaczyc laptopa do gniazdka samochodowego,
>czy potrzebny jest specjalny kabel czy wystarczy ze przerobie normalny
>zasilajacy w miejsce wtyczki wstawie wtyczke samochodowa?
>dzieki za odp.
najlepiej uzyj fabrycznego zasilacza (moga one nie byc tanie $30 -
$90) ale w ten sposob bedziesz mial pewnosc ze nie zniszczysz laptopa
inne rozwiazanie to przetwornica 12v/110 lub 220v i uzycie zasilacza
sieciowego - bardzo proste i wygodne rozwiazanie i dosyc bezpieczne
gdyz fabryczne zasilacze siieciowe sa z reguly dobrej jakosci i
zabezpieczaja komputer przed skutkami przepiec itp