Re: utracone nazwy - jak odzyskac

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 23:19:48 MET DST

Użytkownik "Archie" <Archieprl_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mialem mala awarie i padlo mi kilka giga plikow. odzyskaly sie jako
lost
> chains i sa teraz w formie plikow z rozszerzeniem *.chk
> potrzeba mi po prostu odzyskac ich nazwy - czy jest jakis sposob?

raczej nie. można przejrzeć "directory" dysku (obszar partycji za
FATem), znaleźć katalog, "z którego" się odzyskały (gdzie były
wcześniej) i przy odrobinie szczęścia winda jeszcze nie nadpisała tego
wpisami innych plików. Jakiś program typu diskeditor i przynajmniej
szczątkowa wiedza o sposobie organizacji partycji FAT needed.

--
/* Let the nET go straight ahead!
   maestro_at_quark inside nET#47 and...