Re: problem z drukarka i skanerem

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 23:46:48 MET DST

Użytkownik "player1" <player1_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Uzywam windowsa 98. Mam drukarke Lexmark Colorfine 1020 i skaner Primax
> Colorado Direct 600. Jesli sterowniki do obu tych urzadzen sa
zainstalowane
> to skaner nie dziala . Wyskakuej komunikat ze port drukarki jest zajety
> (drukarka jest podlaczona do skanera a skaner do kompa).
> Jesli ktos wie jak zrobic zeby oba urzadzenia dzialaly, to bede wdzieczny
za
> pomoc.
>
> player1
> player1_at_alpha.net.pl

Nie wiem jaki jest Twoj poziom wiedzy komputerowej, wiec sorry , jesli
wytlumacze zbyt lopatologicznie.
W pliku win.ini wyszukujesz linie "load=C:\TBridge\Flatbed.exe" (dodaje sie
ona podczas instalacji sterownikow skanera.
Przecta linijka dopisujesz "rem", ma wygladac tak:
rem load=C:\TBridge\Flatbed.exe

Nastepnie na luplit wyciagasz sobie ikonke uruchamiajaca powyzszy program
tj. flatbed.exe.

Drukarka bedzie normalnie drukowac, natomiast jak bedziesz chcial uzywac
skanera bedziesz musial kliknac na ikonke i uruchomic program flatbed.exe
(wtedy drukarka przestanie dzialac), aby znow drukowac dezaktywujesz
programik, Nie jest to az tak uciazliwe, w kazdym razie nie znam innego
sposobu.

Robert P.