Re: Canon BJC-1000 - co sadzicie?

Autor: Radek B (radekb_at_klub.chip.inv.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 21:29:40 MET DST

Speedy pisze:
>Czy ktos z posiadaczy moglby sie o niej wypowiedziec?

Ja mógłbym :) Do cz-b wydruków może być. Czarny tusz starcza na ok. 400
stron. Nowy kosztuje ok. 110 zł z wysyłką z www.olinex.com.pl.
Uzupełnienie chyba coś koło 30zł. Jakość kolorowych wydruków jest słaba.
Szybkość wydruków cz-b jest raczej normalna (nie chce mi się szukać
instrukcji:). Kolor drukuje sie wooolno.
Ogólnie to nie narzekam ani na drukarkę ani na jakość wydruków cz-b.
Moim zdaniem za te pieniądze warto kupić. Tyle, że chyba nie drukuje pod
dosem.

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
             ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !