Re: P³yta do Athlona1400

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 22:07:16 MET DST

U¿ytkownik "MT" <officezib_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> corel, autocad, word, trochê gry.
> wszystko amatorsko.
> po prostu chcia³bym aby np. za 2 lata znowu wszystkiego nie wymieniaæ.
> G³ównie chodzi mi o dobr± p³yte która za³u¿my za 2-3 lata nie bêdzie
z³omem,
> wystarczy ¿e wtedy kupiê nowy procesor powiedzmy powy¿ej 2000MHz i komp
> bêdzie odm³odzony

na to bym nie liczyl ;-)
moze za 2 lata to juz o pamieciach DDR nikt nie bedzie pamietal i zmiana
plyty bedzie konieczna. nie ma tez gwarancji ze chipsety dzis produkowane
beda obslugiwac procesory powyzej 2000 Mhz.

moja rada: kup plyte ECS K7S5A i athlona palomino XP. plyta za jakies 310
zeta a procesor wersja najwolniejsza okolo 700, do tego najlepiej pamieci
DDR np. kingstona po 210 zeta za 256 mega.

pzdr.
trzmiel